Intervju med Elina

Intervju med Elina:


1. Vad brukar mamma alltid säga till dig? 

Elina! Kom ner!


2. Vad gör mamma lycklig?

När du får vara med oss.


3. Vad gör mamma ledsen?

När vi slår dig och gör illa dig.


4. Hur får mamma dig att skratta?

När du kikar konstigt på mig.


5. Hur lång är mamma?

Jag kommer svara fel....1,57.


6. Vad är mammas favoritsysselsättning?

Det känns som det är att städa men det tror jag inte att det är. Förmodligen är det att laga mat.


7. Vad är mamma bra på?

Att sjunga.


8. Vad är mamma inte så bra på?

Att dansa.


9. Vad jobbar mamma med?

Assistans.


10. Vad är mammas favoritmat?

Kanske potatisgratäng.


11. Om mamma var en seriefigur, vem skulle hon då vara?

Kalle Anka.


12. Vad gör du och mamma tillsammans?

Bakar ibland.


13. Vad är likt mellan dig och mamma? 

Vi är båda tjejer.


14. Vad är olika mellan er?

Du är vuxen och jag är ett barn.


15. Hur vet du att mamma älskar dig? 

Du säger det jättemånga gånger.


16. Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå/åka?

Jag vet att du gillar jättemycket att åka upp till norr.


Kommentarer

Populära inlägg