Svår torka...

...råder på bloggen, vilket som vanligt betyder full aktivitet i det vanliga livet.

Jag har hunnit fylla 40 år. Helt obegripligt. Jag känner mig snuvad på 10 år som jag mentalt inte har hunnit med blandat med en tacksamhet över allt jag har hunnit med under alla år och alla människor som jag gillar som finns i mitt liv.

Vi har hunnit med en 40+40-årsfest på Krusenbergs herrgård. Ett stort fett tack till alla som ville vara med. Ni vet vilka ni är. :-)

 

 

 

 

 

 

Efter det har det varit galet på alla fronter med jobb, barnaktiviteter och att samtidigt hinna med hus och hem. Därför var det extra skönt med en alldeles underbar stughelg. Varmt, skönt och lugnt. Vi har badat (ja, inte jag förstås), gosat, bryggat oss, bakat (verkligen jag), lekt med grannarna, klippt gräs och spelat spel. Allt i fantastiskt fint väder!

 

 

 

 


 

 

 
 
 

 

 

 

 

 

Imorgon drar Per till Malaga och lämnar mig ensam med barnen. Ovanligt faktiskt. Vi kan typ öva på att vara skilda och jag kan leka att det är min vecka. Man vet ju aldrig vad nästa 40 år har att bjuda på, så det gäller att vara beredd.

Kommentarer

Populära inlägg