En riktigt bra period

Vår och försommar är verkligen mina årstider! Jag mår bra, jag vill träna, jag vill vara ute och jag är full av uppslag på saker man kan hitta på. Så fort det blir helg känner jag mig så otroligt ledig, bara för att jag vet att det snart är semester. Konstigt egentligen, men väldigt skönt!

Vi har hunnit med ännu en stughelg. Sådana kan man inte få för mycket av!

Frukost med smoothie och nybakat bröd.
 

Gesundaberget hade förvandlats till en vulkan.
 

Per hade god hjälp med montering av studsmatta först av Levi...
 

...och sedan av en liten kanin.
 

Jag, Elliot och Per har börjat träna tillsammans. 

 

Alla barn har haft avslutningar. Levi sin allra sista. Vi kommer att sakna Piratskeppet ofantligt mycket. Världens bästa förskola med världens bästa pedagoger! 

 

Elinas avslutning missade jag tyvärr detta år.
 

Elliot poserar motvilligt. Flugan har han gömt i fickan. :-)
 

Elliot och Elina har fått sommarlov, vilket gör Levi lite avundsjuk. Elina anser att hon kan ta hand om Levi på dagarna medan vi jobbar, men vi föräldrar anser att förskolan sköter det hela på ett lite mer strukturerat sätt. Så det får bli förskolan trots allt.

Levi älskar sin fotbollsträning! Synd bara att den är kl. 9 på lördagar. I tidigaste laget för morgontröttingar som jag.



Ingen morgontrötthet så långt ögat når för vissa!


Vi har också hunnit med kalas hos Lillemor och provat frisbeegolf i Sanda ängar. Jätteroligt! Jag fick förmånen att hänga med kidsen. Det är kul med kusiner som verkligen trivs i varandras sällskap, även om de inte träffas så väldigt ofta.

 

 

 

 

Kommentarer

Populära inlägg