Hej!

Hej hej, länge sen sist. Vill ni veta vad en strömspik är så ska ni inte fråga mig. Ännu i alla fall.

Vilken helg vi har haft! Elliot och Elina har varit på handbolls-kick off hela helgen, så dem har jag knappt sett till.

Min egen helg har gått i löpningens tecken. Först 1 mil på Glädjeruset med Annica och Ida. Jätteroligt! (Åtminstone när vi kom i mål.) 



Och sedan löpkurs del 1 igår. (Okej, lite bakvänt att gå kursen efter loppet.) Det hade nog gått bättre om vi inte precis innan kommit hem från kusinernas kalas med en massa mat och tårta. Men det var kul!

I övrigt har jag mest gosat med Levi och städat lite.

Idag har jag en sådan förfärlig träningsvärk att jag knappt kan stå och gå. Jag har till och med fått en medpassagerare att flytta sin väska så att jag ska få sitta. Brukar snällt stå vanligtvis när det händer. Vem f-n tror förresten att sätena är till för väskor?! 

Och nu är det jobb igen. Hello måndag och +1 grad varmt.

Kommentarer

Populära inlägg