Livstecken från livspusslet

Man får prioritera vad som är viktigt i livet. Att blogga tillhör inte den kategorin (tydligen) och får därför nedprioriteras efter andra viktigheter såsom familjen, jobbet, matlagningen, skjutsningarna, städningen, Idol, sömnen m.m. 

Men nu är jag här igen! Vardagspusslet är i full gång! Att jobba heltid igen går ju över förväntan och är till och med lite roligt den 25:e i varje månad. 😊

Levi trivs i skolan och med sin nya aktivitet judo. Elina gillar mellanstadiet och kör på med piano och handboll. Elliot har mycket i skolan nu i högstadiet och mycket med handbollen. I tisdags la jag mig före honom då han kommer hem så sent efter träningen och jag ska upp så tidigt. Mycket bakvänt.

Jag trivs på mitt nya jobb men har emellanåt huvudet under armen. I måndags, första dagen efter semester, åkte jag till fel våning och trodde att någon ockuperat min arbetsplats. 🙃

Kommentarer

Populära inlägg