Semester!

Hur kan det vara så att så fort man ska bli ledig slappnar man av så till den milda grad att man blir sjuk?

Semestern började i måndags och sedan dess har vi alla varit snuviga. Elliot blir så himla sjuk när han blir sjuk. 40 graders feber, krupp och astma medan vi andra har varit milt till måttligt förkylda med inslag av allergi.

I lördags hann vi dock åka till Skansen en kort sväng. Elliot, Elina och Per körde små el-bilar, vi åkte skansentåget, åkte bergbanan, provsatt på kanonerna, tittade på djuren och jag hann med att sjunga på ett dop! En mycket trevlig dag på det hela taget! Tyvärr glömde vi att ta med kameran. Till Elliots alla första-gången-ögonblick var kameran alltid framme, men stackars Elina får vara glad om vi minns hennes första-gången-ögonblick. Förlåt gumman!

Detta mejl väntade när jag kom hem:

"Hej Linda!

Jag vill tacka för din otroligt fina sång på Stellas dop i lördags. Gäster gav komplimanger och t.o.m prästen undrar hur man kommer i kontakt med dig :-)

Stort tack!

Mvh
Therese"

Jag vill bara påpeka att jag växte flera decimeter och blev så otroligt glad! Tack för tacket!

Elina älskar dockor, vagnar, klänningar och halsband :-D

Så här trött blir man bara av att vara på Skansen!

Kommentarer

Populära inlägg