0 kommentarer

Varför är det alltid 0 kommentarer när man (läs: jag) bloggar? Vem behöver man vara för att få en kommentar, eller kanske är frågan vad man behöver skriva?

Häpnadsväckande saker kanske: "Jag har tränat 2 gånger på 2 dagar!"
Upprörande saker? "Elliot och Elina fick söndagsgodis istället för lördagsgodis!" (Det var det mest upprörande som hänt i helgen, håll till godo."
Förargelseväckande saker: "Jag fick 2400 kr i böter då jag körde 61 km/h istället för 50 km/h. I övrig höll jag dock farten hela vägen."

Nä, nu orkar jag inte med den här leken längre. Jag har träningsvärk och dagen har varit extra lång. Jag får hålla till godo med mina 0 kommentarer helt enkelt.

Kommentarer

Hanna sa…
hej! bara för det ska jag lämna en liten vink, när jag nu är inne å läser ;-)
brukar kika in emellanåt...jag la till en "räknare" i min blogg, så ser man att nån iaf är där och (förhoppningsvis) läser! vi ses!
/hanna
Linda sa…
Hej Linda,

provar lämna en kommentar nu - det fungerar inte alltid verkar det som. Igår fick jag en lång bokstavskombination som blogger tyckte att man skulle skicka in för att identifiera felet - jag var dock lat och gjorde aldrig det.
Hur som helst så har du i mig en flitig bloggläsare (men är dålig på att lämna kommentarer) - startar varje arbetsdag med att läsa din blogg! Saknar dig!
Kram Linda

Populära inlägg