September-tillägg

Jag glömde nästan en sak apropå september. Vi skulle ju få storfrämmande! Helgen när allt skulle hända på en och samma gång (2 dopsjungningar varav en med efterföljande dopfest, två kalas varav en med middagsbjudning och storstäd på dagis) skulle Linda & Ralf komma. Så vi avbokade allt utom dopen för att riktigt kunna umgås, vilket ju var ett tag sedan sist. Hur som helst så hämtade jag dem sent på fredag kväll. Per var så trött att han nästan sov i soffan och vi la oss hyfsat tidigt för att kunna få en desto roligare lördag. När jag åkte iväg och sjöng på dop 1 på lördag morgon åkte Linda & Ralf en kort sväng till bekanta i Uppsala. Sen skulle vi träffas mitt på dagen igen. Bara det att mitt på dagen ringde Linda och berättade att Ralf vridit knäet ur led och var på väg med ambulans till AKA. Och där blev de kvar till strax efter kl. 2 på natten. :-( Väldigt snopet! Ralf är dock inte den som kröjmar i onödan och de åkte vidare som planerat kl. 6 på morgonen till USA för en två-veckors-sightseeing-tripp. :-)



Elina säger fortfarande ibland: "Tattas Lalf ben". Nåja. Vi ser fram emot er om ytterligare två år! Vänligen se till att ni är välförsäkrade. :-D

Kommentarer

Populära inlägg