Hård vecka

I måndags kom vi kom hem efter en supertrevlig vecka i Öjebyn. Onsdag bröt sjukdomen ut och tog över min kropp som därefter känts som en 90-årings. Jag hann dock med ett Mary Kay-party hos Emma först! Det var superkul och jag har säkert smörjt in mitt (stackars?) ansikte 300 % mer den senaste veckan (trots muskelvärk i hela kroppen) än de senaste 4 åren (barn-åren förstås) sammanlagt! Jag har övat på sminkning på hemmaplan och kan knappt bärga mig att få pröva ute bland folk! Min sjukdom har dock motverkat mig efter bästa förmåga.

Per kände inte igen mig efter partyt och var således tvungen att ta ett kort. Tycker någon att jag ser konstig ut är det för att min målsättning var att prova allt när jag ändå var i farten. :-D

Nu mår jag dock bättre och funderar till och med på att träna lite (!). Bäst att göra det den här sekunden innan jag blir mitt vanliga oträniga jag igen. :-)

Kommentarer

Populära inlägg