Packad

Äntligen färdigpackad! Imorgon bär det av. Vi har övat idag. Barnen fick följa med till frisören och sitta (hyfsat) still i ca 20 minuter. Det gick bra, så nu är vi redo för morgondagens flygresa. :-D

Tur att vi ska åka tidigt, tidigt för jag tror inte att Elliot kan bärga sig ens en sekund till. Han har ställt samma fråga i flera dagar: "VARFÖR kan vi inte åka NU mamma?"...

Elliot fick vara hemma från dagis idag. Jag är så kluven till dagis-biten. Jag har ju accepterat mitt (vårt) öde vilket är att barnen måste gå på dagis från ca 2 års ålder, men egentligen tror jag att de mår bäst av att vara hemma till i alla fall 3 års ålder och i Elliots fall ännu längre. Samtidigt ser inte världen ut så och jag tror att jag skulle bli tokig (på riktigt) av att vara hemma i en massa år till. Nu får han i alla fall lite semester innan det blir dagis på allvar, dvs måndag till fredag från och med 3 november när lilla älskade snuttan ska skolas in. Mammas lilla bebis (jo, det är sant!).

Så här stor har min bebis hunnit bli! Hon blir riktigt förvånad när det faktiskt kommer kiss i pottan! :-D

Kommentarer

Populära inlägg