2009

Det är lika bra att börja öva sig på att det är ett nytt år. Åtminstone för mig tar det ett tag innan det går in. Dock tycker jag att det är ännu svårare att lära mig att jag blir äldre. Jag börjar liksom att räkna på 23 och för varje år blir det längre och längre att räkna innan jag kommer fram till aktuell ålder. :-)

Nu är glada julen slut tyvärr. Imorgon ska Per jobba, men som tur är blir det ytterligare lite semester därefter!

Här kommer lite fler jul- och nyårsbilder! Ha en god fortsättning!!

Julfin!

Också julfin förstås!

Så här gör män med ryggskott och finkläder:

Jättegott julbord (förstås) och trevlig sällskap!

Elliot-citat: "Mamma, är du säker på att tomten vet att vi är hos farfar i år?" (Svar: ja, jag är säker.) "Hur kan du veta det? Han kommer ju aldrig!"

Han kom ju som tur var och fick bra hjälp minsann!

Elina blev helt kär i "Farbror Lars"!

Och så raskt över till nyårsafton i glada grannars lag! 8 vuxna och 8 barn hemma hos oss och det var så trevligt och lugnt!! 3 barn höll ut till kl. 24, dock inte våra. Elina somnade kl. 21.30 och Elliot föll ihop i en liten hög kl. 23. "Väck mig klockan tolv, snälla!" Det gick inte ens nästan!!

Elina provar tomtebloss!

... och Elliot också förstås!

Kommentarer

Populära inlägg