Nytt år, nytt liv...?

Varje nytt år föds en slags förväntning om att det här året ska bli lite bättre än det förra. Då får man förstås gå ut hårt också. Alla stora förändringar vi har gjort har, med några få undantag, gjorts under första kvartalet varje år. I år har vi dock titta-på-hus-förbud och jag är också glad om jag själv inte blir utbytt. :-)

Hus i den här storleken får man förstås titta på hur många som helst. Gott, men lite dammigt.

Målning och ny fondvägg kan man också roa sig med. (Fondväggen var dock klar kl. 15.40 nyårsafton - gästerna kom 16.00...) Sängen på bilden är för övrigt såld och ivägskeppad till annan ort. När den nya sängen kommer kan livet bara bli bättre!!

Nu är det TVÅ dagar kvar på Försäkringskassan Uppsala!! Jag har redan städat min arbetsplats så den ser helt anonym ut. Inte gjorde jag det med sorg i hjärtat heller. Borde jag oroa mig för det...? Istället oroar jag mig för vinterkräksjukan. ;-)

Kommentarer

Populära inlägg