30 + (rys)

Jag gillar verkligen inte att bli äldre. Jag har någon slags försenad 30-årskris tror jag och försöker att ställa in min födelsedag lite obemärkt, men jag måste säga att det går sådär och det hjälper knappast eftersom jag bara blir rynkigare och äldre alldeles oavsett. :-( Jag får i alla fall visa legitimation på systemet fortfarande (det blir väl där jag får fira mina födelsedagar från och med nu för att inte deppa ihop helt) och jag har ännu inte hittat några gråa hår. Må ni aldrig visa er på mitt huvud!

Man märker även på barnen att man börjar bli äldre. Här håller min gode son på med - ja, säg det?

Elina kom hem från dagis en dag och kungjorde att hon skulle sluta med blöja "idag". Sen sa hon till att hon behövde kissa, gjorde det och hade trosor resten av dagen utan en enda olycka! Stora damen.

Jag fick ett Nintendo Wii i födelsedagspresent, men tro inte att jag var den enda entusiastiska! :-) Elliot in action!

Kommentarer

Populära inlägg