Nu blir det andra bullar

Jag och min förstekock (lägg märke till att hon är nyklippt)fick ett ryck och bakade två sorters kakor, båda med sylt och båda väldigt goda!

Min andrekock (även han nyklippt) tappade tyvärr intresset efter första kaksorten och återgick därefter till att pyssla, vilket är en favorithobby nu för tiden.

Resultatet fick också förevigas.

Bihistoria: Elina frågade i bilen om hon har någon snopp och jag förklarade att det bara är pojkar som har det och att flickor har snippa. Hennes svar blev: "Jag vill också ha snopp! Det är orättvist!" :-)

Kommentarer

Hanna sa…
mumsiga kakor ser det ut som ;-)
Det där resonemanget om kön har Smilla också haft :-) vad gör man? Vem/vad har fått att tro att det önskade är bättre på något vis :-D?
Vi ses!
Linda sa…
Jag tror att Elina vill vara exakt som Elliot, men det lär väl gå över. ;-)

Ni är välkomna över på fika, det finns kvar!

Vad fint det blev med staketet/pergolan förresten!!

Populära inlägg