Ensamstående.... nästan

Per har just fått diagnosen halsfluss. Han har haft 40 graders feber (lite mindre nu) och är nu på apoteket för att hämta ut penicillin. Jag har fått lämna och hämta på dagis i två dagar, handla och städa själv, eller snarare tillsammans med barnen och jag har verkligen känt att jag aldrig skulle vilja vara ensamstående! Jag har tur som har världens bästa familj som jag älskar och som älskar mig tillbaka. Låt oss aldrig skiljas!

Här är en tjej med bekymmer. Se och njut!

Kommentarer

Anonym sa…
ha ha ha då vet jag var jag har fått det ifrån. Har själv halsfluss just nu :-(

Hälsningar från Pers kollega Annika som sitter mitt emot honom
Linda sa…
Krya på dig! Själv ska jag också hämta ut penicillin nu, men jag mår oförskämt bra. :-) Hälsningar Linda

Populära inlägg