8000!

8000 besökare på bloggen idag! Ja, inte just idag, men sedan januari 2010. Ingen besökare (utom Sara) som tycker något, men ändå. ;-)

Elina, som har väldigt svårt för att önska sig något i present, har berättat vad hon vill ha när hon fyller 5. En telefon. En riktig telefon. Mobil är ju uteslutet, men kanske att hon kan få en fast...? Nu när hon äntligen vill ha något.

Lilla damen med stort D. Pappa tycker tydligen det är okej att ligga och äta godis.

Elina köpte en bok på ICA Kniven som engagerade hela familjen. Det är jättesvårt att hitta pyttesmå smurfar. Vi behöver nog nya glasögon allihopa nu. Skäl för stämning kanske?


Vi har haft en jätteskön helg! Den började med att Elliot fick öroninflammation och att hans fröken ringde och bad mig hämta honom i skolan. På 3 timmar hade han varit hos läkaren, fått penicillin, fått Ipren och blivit frisk. Så gott som! Och det var tur för vi hade en jättetrevlig grillkväll på fredagen med våra trevliga grannar. Elina tyckte att det kändes som att alla barnen var syskon och inte bara hon, Elliot och Levi. SÅ trevligt var det! :-)

Mina stora fina älskade barn är oftast som katt och hund. Men ibland så är de så bra kompisar så! Så var det i helgen.



Vi råkade snubbla in på Gränby centrum mitt i en invigning av en ny del. Döm om vår förvåning när det var rea på allt, uppträdande av Supersnälla Silver-Sara och fullt med folk! Där trängdes vi och hade det riktigt trevligt.

Helgens avslutning gick inte av för hackor. Levi sov från kl. 23 (när jag la mig och han vaknade till) till kl. 5.30 i ett sträck!

Kommentarer

Jamilla sa…
Isak var gullig nog att sova med foten upplagd på bygeln i vagnen, så då tog jag kort med iphonen och piffade till den i Instagram (en kul app att fixa bilder i). :)

Hoppas allt är bra med er!

Populära inlägg