Hej bloggen!

Hej bloggen! Det var visst ett tag sedan sist? Men vi har hunnit mycket annat på sistone än att blogga. Städat förråd och lekrum, gått igenom alla skor i hela huset och alla ytterkläder, slängt diverse skräp och varit allmänt effektiva. Hurra för oss! Vill någon göra ett oanmält besök så passar det mycket bra just nu. Vi har det ovanligt fint faktiskt. :-)

Jag har närt ytterligare en linslus vid min barm (Elina var först). Och nu kan jag nära honom även vid matbordet. Gröt är gott tycker Levi!

Min ovillige fotomodell har börjat ettan! Och blivit klassrådsrepresentant. Förstås.

Det har varit några fina dagar på sistone. Och då har vi bland annat njutit i gräset.

Vissa (Levi) har även ätit av gräset...

Sen har det varit regniga dagar som krävt mer ytterkläder än vanligt.

Igår blev Levi avskorvad (det kan ju bara inte vara det korrekta ordet?). Då passade jag på att förbereda mig för att han kanske en dag blir punkare.

Eller vattenkammad pensionär.

Han lär ju inte bli Brolle Junior, men kanske Brolle Minior?

Idag skulle vi på kusinkalas, men innan dess dukade Elliot och Elina upp eget kalas i restaurang lekrummet. Vänligen observera den nya legoförvaringen (alias bordet).

Levi och jag var deras första kunder.

Hemma hos oss är det alltid 1000 saker att göra vid läggdags. Jag och Per försöker styra upp, men barnen har oftast en egen agenda. Den inkluderar alltid gos. Och idag även en fotosession.


Kommentarer

Populära inlägg