Rörigt i huvudet

Man ska inte blogga sent på kvällen. Då är det så rörigt i huvudet. I alla fall i mitt. :-) Hela dagen har jag tänkt att jag ska skriva en massa saker, men nu är de som bortblåsta! Den enda jag kommer ihåg är att jag inatt drömde att Tony körde över en sjöko. Haha, det är lite rörigt där inne även på natten.

De här bilderna hittade jag i Pers mobil. Dagis hade gjort så fint när Levi föddes. På tal om dagis börjar Elina där på måndag. Sommarlovet är slut! :-( Men Elina är lycklig.


Några få bilder från Furuvik. Vagnen är inte bara bra att frakta sovande bebisar i, utan även tivolivinster. De 2 kg Toblerone är dock som bortblåsta. Kanske borde efterlysa dem?


Levi gillar att åka tåg. Och för övrigt är mitt Efva Attling-halsband som jag fick av Per otroligt hållbart, för Levi har hängt i det sedan han född var. :-)

Levis första båttur var inte i en båt utan på en brygga med motor. Han går knappt att hålla i eftersom han är som en stor köttbulle.

Barnen gosar i väntrummet hos doktorn.

Och så lite fler Granö-bilder... Min stora kille börjar 1:an på onsdag! Nu för tiden är 1:an inte lika speciellt som på min tid, men Elliot har åtminstone förärats med egen husnyckel (med dödskallar på) och han har meddelat att han ska ha gelé i håret första skoldagen. Tjejer, beware! :-D

Älskade guldklimpen. Tungan hänger ute oftare än på en hundvalp. Världens snällaste och gladaste bebis som äntligen förstått att annan mat än bröstmjölk är gott.

Älskade Elina! Finare solskensflicka finns inte!

Levi är nästan lika förtjust i att duscha som sin mamma. Jag tror att vi är lite lika ändå?


Igår var ingen bra dag. Jag provade LCHF i två dagar, men kroppen sa bestämt ifrån igår morse. Jag mådde så illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Bara tanken på mer fet mat fick mig att hämta en hink. Så den kuren tog ända med förskräckelse. Kanske skulle prova på motion det här året? Jag skulle nog behöva ett allvarligt riktat hot mot mitt liv för att ta mig i kragen tyvärr.

Idag var en bättre dag. Jag har varit i Rådmansö kyrka och sjungit på ett bröllop. Väldigt trevligt, men väldigt långt borta. Det var första gången jag varit ifrån Levi 4 timmar i sträck. Han blev jätteglad när han fick se mig när jag kom hem och sen började han storgråta ända fram tills att jag tog honom i famnen. Bara så jag skulle förstå att jag inte bör lämna honom så länge igen! :-)

Och nu: sängen! Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg