2011-12-31

Vi hade en sån mysig nyårsafton! På förmiddagen åkte vi på utflykt till "stora lekparken" med tillhörande grillplats. Det var kallt och vackert väder. Levi fick smaka sin första varma choklad, vilket var en mycket märklig upplevelse. Inte värst gott heller.

Vi hade turen att träffa på grannarna som lät sig övertalas till lite korv och pinnbröd!

Koncentrerade grillmästare.

När vi kom in var vi superfrysiga! Tur att vi har en skön braskamin tyckte Elinas fötter!

Efter ett välbehövligt bad och en enkel men god nyårsmiddag däckade lillprinsen i gungstolen. Vi andra åt god efterrätt, såg film och spelade spel. Levi vaknade dock till och fick följa med på en fin nyårspromenad kring 22-tiden då vi hade turen att träffa några som skickade iväg kinesiska lyktor. Kl. 23 somnade både Levi och Elina för natten och det var bara jag, Per och Elliot som höll ut ända till tolvslaget. Elina fick vi hjälpligt vaken så att hon hann skåla med oss och se lite fyrverkerier och sen fick vi äntligen gå och lägga oss allihopa!

Emellanåt var det vild fest! :-)

Kommentarer

Ser ju onekligen inte alls så nyårs ut på bilderna! Ser mer ut som ett valborgsfirande =P

Ps: Jo jag kommenterar ikapp lite =) Känner ju mig lite skyldig när jag inte kommenterat på länge och du varit så flitig på att kommentera hos mig! Synd att säga men ifånen gör att man blir lite lat och läser alla bloggar i den =P Men jag läser alla inlägg och brukar i alla fall klicka på dina smilysar =)

Populära inlägg