Inget hollywood för mig, tack.

Jag tycker lite synd om kändisarna. Visst skulle det vara kul att ha deras löner, men det är ju ganska lätt att tacka nej till deras brist på privatliv och till deras skilsmässostatistik. Den måste väl ligga på 100 procent? Inte ens de där man trodde att de alltid skulle hålla ihop håller ju ihop. Vore ju kul att veta varför. Finns det ingen forskning på området? Eller är jag bara pensionär av mig? Det kanske är omodernt att vara ihop med samma person hela livet? Men vem ska annars älska och beundra ens barn lika mycket om inte den andra föräldern? Mitt liv kanske inte intresserar så många, men jag föredrar det här livet om jag måste välja. Här är en glimt.

Har man inte kul får man hitta på nåt!

Lite pappa-upp-i-dagen-varning här.

Ömsom fiender, ömsom bästisar.

Kan inte Ipaden komma till Elliot får Elliot komma till Ipaden.

Levi har dille på att bära runt på pennor. Även i sömnen.

Det var nära att Levi hade hetat Noel. Då hade detta varit Liam och Noel som spelade ihop. Känns bekant på nåt sätt.

Elliot kan verkligen göra lekarna roliga med lite rekvisita. Ni skulle ha sett när han och Elina lekte Gargamel (Elliot) och Azrael (Elina) och Elliot hade tagit alla smurfmjukdjur (à la McDonalds) och knutit fast dem i en lång rad som sina fångar.

Elina var så ledsen över att lämna trolldegen på dagis att vi fick göra egen när vi kom hem.

Gillades av fler än en.

Så här bestämd har Levi varit nu i några dagar. Vi tror att det beror på framtänderna som snart tittar fram. Sover på nätterna gör han dåligt (och jag med), så vi ber till tandfén - skicka hit tänderna pronto!!

Kommentarer

Populära inlägg