Det sista från 2012 + 2-årskalaset!

Bättre sent än aldrig är ett ordspråk jag vanligen brukar förakta (det är exempelvis svårt att hävda sedan en överklagningsfrist gått ut), men jag är ännu inte klar med det sista från 2012. Jag har varit lite under isen en tid, men igår kom jag på mig själv med att sjunga högt för mig själv både i bilen och hemma och då vet jag att jag mår bättre. Få saker är skönare för själen än sång! Och träning för den delen! Idag har jag bokat in två (!) pass! Det är underbart med lediga fredagar!

Men nu till det jag avsåg att visa när jag skrev rubriken till inlägget... Vår fina nyårsafton var skönt raketfri, men ett och annat tomtebloss gick åt i alla fall.




I mellandagarna fick vi finfrämmande! Levi ville absolut inte sitta med oss vuxna, utan föredrog barnbordet. :-)


Sedan firade vi 2-årsdag! Temat på presenterna från oss i familjen var "Baban". 


I vår familj har vi en kreativ tjej som älskar att skriva och rita på alla födelsedagskort!


Vi har även en mamma i familjen som älskar att pyssla ihop tårtor. 


Vår fina släkt ville förstås också fira 2-årsdagen! 


Tur att man kan öva på att blåsa ljus hela julen. Då vet man hur det går till när det är skarpt läge!


Det märks att Levi är stor kille nu. Imorse ville han exempelvis ha "Lälling" istället för "Lälle". Nu ska jag återgå till den här fantastiska dagen. Planen för dagen är påklädning, snöskottning, lunch och en tur till Ikea. Sedan middag, styrketräning och yoga. Ett och annat popcorn ska väl hinna förtäras också, dagen till ära!

Kommentarer

Populära inlägg