Min roliga unge!

Levi har just nu dille på att inventera kökslådorna. I en kökslåda har vi ett våffeljärn. Levi öppnade våffeljärnet och konstaterade överförtjust att det var en dator. :-D


För övrigt är han mer vild än tam. Varje dag utan en skråma är en framgång. De dagarna är dessvärre få. Igår sprang han i sängen, snubblade och slog näsan i sängbordet.

Levi pratar järnet nu för tiden. Hans favoritfilm är Modig och han berättar gärna om den. Då låter det så här: "Modid lessen. Mamma börn." Fritt översatt: Modig blev ledsen när mamman var en björn. Ganska bra sammanfattning av slutet tycker jag.

Igår hälsade farfar och Eva på. Per och CG åkte till möbelaffären och jag, Eva och barnen gick till pulkabacken i det jättefina vädret. (Jag fick dock tvinga med mig Elliot. Nu när vi städat fint i hans rum, vill han helst inte gå därifrån.) En skön avslutning på helgen!

Kommentarer

Populära inlägg