Årets första löptur...

...utomhus! Skönt men lite halkigt. Och så åt jag för mycket godis innan. Och så har jag benhinneinflammation igen, men det försöker jag strunta i.

Jisses vad Elliot har blivit stor! Jag lånade en mössa och en reflexväst av honom och de passade perfekt!

Elliot och Elina var ute under tiden och byggde en spöket Laban-snögubbe åt Levi som sov inne. "En försenad alla hjärtans dag-present! Vi hann inte klart i tid. Och så fick vi inte iden förrän nu." Sötisar!

Nu är Per ute och springer medan jag, Elliot och Elina myser inne. Vi har äntligen teve i vardagsrummet! Jag som knappt sett teve på 3 månader (bolibompa i sovrummet räknas INTE) kan knappt med att stänga av! Jag var vaken till kl. 1 igår natt och såg en usel film. Bara för att jag kunde. :-)


Kommentarer

Populära inlägg