En utedag!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Mina barn kommer att tro att de aldrig var ute under sin uppväxt. Det är inte sant. Jag glömmer bara att ta med kameran ut. :-)
 
Vi bor fint till, precis bredvid ett dagis där man kan "tjuvleka" lite på helgerna. (Vi bor även vid en lekpark, men den är helt översnöad.)  Den här dagen hittade vi en madrass på nämnda dagis och alla barnen tyckte det var superroligt!
 Levi hade lite problem att ta sig upp för backen igen, men pappan tog honom i nackskinnet.





Kommentarer

Vi är ute på tok för lite känns det som men bättre lite än inget! :-p har heller aldrigkameran men använder mobilen ofta istället :-)

Svar: jag syr gärna 3 mössor och dom kostar 60:- med fleecefoder=JÄTTEVARMT och 80:-med dubbel trikå=vårmössa :-p

Kram

Populära inlägg