Oj.

Ni skulle se vårt hem i detta nu. Kaos är ett mycket väl valt ord för ordningen som råder. Jag tycker själv att jag är en mycket välorganiserad människa som trivs med ordning och reda, men jag kan inte packa utan att först skapa riktig oordning. Upptäckte också att jag glömt att skriva ut biljetten. Jag hade bara skrivit ut bokningsbekräftelsen, men Per fixade det. Stackars alla riktigt oorganiserade. Hur kommer dom ens med planet?

Vi har dessutom varit till läkaren med Elinas knä idag. Hennes knä har fått en rejäl smäll och igår blev det rött, varmt och svullet. Man kan ju inte åka utan att åtminstone kolla upp det först (eller åtminstone verkar det lite dumt). Man läser ju hur sjukvården missar en massa saker för att dom inte kollar upp sina patienter ordentligt, men det gäller verkligen inte här i Knivsta. Elina blev skickad till akutröntgen och nu kan vi åka i trygg förvissning om att hon inte har någon fraktur.

Sen har jag och Levi varit till stan och växlat lite pengar, ätit kinamat och köpt välling och blöjor.

Stressnivåerna är höga just nu och stackars dom två telefonförsäljarna som precis ringde och störde mig.

Imorgon kl. 3:30 bär det iväg till Arlanda. Äntligen!!

Kommentarer

Populära inlägg