Snart så....!

Två dagar kvar till Turkiet! Bara Obama inte gör så att jag inte kommer hem från jobbet idag, för det har jag inte tid med. Igår jobbade jag hemifrån och kunde samtidigt passa på att tvätta lite (och baka bröd till jobbet till idag). Ikväll ska vi hinna med både dansmix för Elliot och Elina och kusin-kalas i Upplands Väsby. Och gärna packa lite. Väskorna packar sig ju inte direkt själva och tyvärr litar jag inte på att Per kan packa dem heller.

Den här veckan har varit lite seg. Kan bero på den lilla lilla sömnen jag fick på Finlandsfärjan i helgen. Eller på allt Idol-tittande på kvällarna (när jag borde göra annat).

Nu är det höst. Inte på dagarna, men på morgnarna, kvällarna och nätterna. Och med den följer en krypande känsla av att jag borde börja med något eller ändra på något. Eller gå i ide. Jag får alltid en mini-depression när det blir höst. Tur att vi snart åker till Turkiet och får lapa i oss sol och d-vitamin i stora mängder!

Igår började Elliot att sälja jultidningar (med god hjälp av sin lillasyster). Förra året tyckte vi att han var för liten, men oj vad han har växt på sig på ett år! Han och Elina övade på vad de skulle säga när de knackade på hos folk och ni skulle ha sett det! Mitt hjärta svämmade över av all kärlek jag har inneboende och som hotade att komma ut som tårar av stolthet över mina stora, fina och kapabla ungar!

Kommentarer

Populära inlägg