Årets lista

När året närmar sig sitt slut är det dags att summera. I år blir det i listform.

Årets bästa: Alltid samma lika. Familjen förstås. Vi höll ihop i år igen.


Årets busigaste: Vårt älskade lilla Levi-gull är den busigaste vi vet. Bara senaste veckan har han klippt sitt eget hår (med en papperssax tack-och-lov), druckit öl (det var inte gott som tur var) och rullat upp en hel toarulle och slängt i toaletten. Men han är också högt älskad precis som den han är.

Årets roligaste: Måste vara min medalj jag fick när jag ställde upp i Vårruset. Jag tror inte att jag har någon medalj sedan tidigare.

Årets resa: Det var skönt att åka till Turkiet i september! Men även Arjeplog smäller högt på min lista. Det var länge sedan sist.

Årets citat: Levi: "Jag vill nåna din arm! Hit med den!"

Årets uppträdande: Elliots och Elinas dansuppvisning gick inte av för hackor!

Årets godaste: Jag och Per åt årets godaste på Grill i Stockholm.

Årets tråkigaste: Tre av släktens gamlingar gick bort. Oersättliga och saknade.

Årets överraskning: Personalen på Elinas skola hade inga rutiner för att ta emot barnen. Det var oväntat. Och åtgärdat.

Årets ansträngning: Jag och Per har ökat vår socialgrad med flera hundra procent detta år. Planerat, genomfört och haft riktigt roligt!

Årets besvikelse: Lätt! Träningen. Jag försökte, blev motarbetad av en massa sjukdomar, gav upp och avser att komma igen. :-)

Det är alltid roligt att summera året som gått, men det är ännu roligare att planera året som kommer. Vår planering innefattar en uppfart, en resa till legoland och vasaloppsträning (jag fick skidor i julklapp!). Vad det blir av alla planer återstår att se. God fortsättning alla fina!

Kommentarer

Populära inlägg