Förra helgen!

Jag ligger lite efter (det är ett stort projekt när man använt "finkameran" och inte mobilen tydligen) med inläggen, men äntligen ska jag visa bilderna från förra helgen som var den bästa på länge!

Eva hade fyllt 60 år och bjöd på födelsedagsbrunch i Sigtuna! Den gick inte av för hackor, både god för- och varmrättsbuffé O C H efterrättsbuffé!

Vi rullade nästan ut, men lyckades ställa upp på bild ändå (utom jag förstås som var fotografen)!


Vi tog en promenad i det fina vädret. Säg hej till publiken! (Eller i detta fall fotografen Lillemor.)


Levi fick åka snålskjuts med pappa.


Elliot är så fin!


Min fina familj!


Och sedan åkte vi raka vägen till dansuppvisningen i Knivstas kommunhus.


Så roligt!


På söndagen bakade vi lussebullar som vi bjöd min kusin Matilda och hennes kille Markus på när de kom och åt middag med oss. (Ja, det var förstås inte lussebullarna som var middagen, men det kanske ni kunde räkna ut själva.)



Ja, det var den helgen!

Kommentarer

Populära inlägg