En vanlig ovanlig dag

Lördag i vår familj idag:
Levi snuvar.
Per storstädar med andra föräldrar på dagis mellan 10-14 (tack älskling!).
Jag städar här hemma. Behovet är STORT efter en stressig jobbvecka!
Jag och barnen hejade fram OS-silver till Charlotte Kalla. Hurra! (Även Levi hejade på "Salott".)
Elina och Elliot har varit på hiphop för första gången och det var tydligen roligt.
Jag träffade Micke från universitet på barnens dans. Han bor också i Knivsta!
Jag har klippt Levi. Han är lite besviken och säger att han önskar att det var lite större.
Elliot är på väg till Oscar.
Elina och Levi ska se lite Ninjago.
Elina planerar en första övernattning hos en kompis, fast det blir inte förrän nästa helg.
Jag passar på att jobba lite. (Och blogga.) Och så planerar jag en löptur.

Jag har dessutom vårkänslor (måste vara det gröna gräset som kommit fram som gör det) och känner mig full av energi! Hoppas det håller i sig ända till hösten.

Ha en härlig helg!!

Barnens mysiga koja!

Igår tog både jag och Levi oss en välbehövlig tupplur. :-)



Kommentarer

Populära inlägg