Min lilla "sukling"

Levi hade feber i måndags och igår visste vi inte om han fortfarande var hängig så jag var hemma med honom. Han var ju inte direkt jättesjuk, så vi hade en väldigt mysig dag (även om min soliga dotter var på allt annat än soligt humör igår).

Imorse när jag skulle skjutsa Levi till dagis berättade han att han var "jättesuk" och inte kunde vara på dagis. Han pratar så himla gulligt! "Suk" och "mölk" är bland det sötaste han säger. Jag skulle kunna vara hemma alla dagar och gosa på honom, men det funkar ju tyvärr inte så. När vi ändå åkte till dagis tyckte han att jag åtminstone kunde stanna där och leka idag. Önskar faktiskt jag också.

Imorgon ska Levi vara med farmor och gå på teater och på fredag är han ledig med mig. Så han har en soft vecka trots allt!

Kommentarer

Populära inlägg