Grattis!

Efter att ha varit inne i någon form av ålderskris har jag nu helt plötsligt svängt och tycker att jag är i en alldeles utmärkt ålder. Min fina Per fyllde 37 år igår och om bara några år har vi varit ihop mer halva våra liv. Vi är ett riktigt bra team och ofta beror det på att Per står ut med mig. :-) Inte många människor är så snälla, fina och underbara som du älskling! Jag älskar dig mest av allt! 

Jag hade köpt några presenter, men Elina insisterade på att köpa en egen present för egna pengar och köpte en stor bukett tulpaner till sin pappa. Hon pysslade också ihop världens finaste pappersblomma. Elliot och Elina gjorde tillsammans en äppelkaka (Per föredrar det framför tårta) och så sjöng hela familjen så tjusigt. Per har undanbett sig ytterligare firande på sin dag och vi slår ihop våra födelsedagsfester till en enda, den 24/5. Välkomna!

Kommentarer

Populära inlägg