Bonjour!

Ett inlägg om helgen kommer snart, måste bara få ner alla bilder i datorn först. Helgen var bra i alla fall! Planet skulle ha landat 16:05 men blev ombokat och landade 21:20. Blev minst sagt en sen kväll och igår var det friidrottsträning inför helgens tävlingar i Märsta, så jag har inte hunnit landa mentalt ännu!

Jag och Per grälade för ovanlighetens skull (obs, inte ironi) när jag kom hem (på min födelsedag!!) och sedan fick han dåligt samvete och bakade tårta till mig och köpte paket och ballonger (liiite överdrivet med ballonger kanske?). Tack älskling! Nu är jag glad igen. Och tårtan var världsgod! (Det är den första tårta som Per gjort under de 16 år vi har hängt ihop. Och den var gjord från grunden med egen tårtbotten. Kanske borde vi gräla oftare? Eller så ändå inte.)


Kommentarer

Populära inlägg