Nu så!

Nu är vi ikapp igen. Tvätten tvättad (tvättade där och tvättade om allt hemma - måste vara galen!), huset städat (plockat, dammat, skurat, u name it!) och matplaneringen planerad och inhandlad. Och ändå har vi lyckats ha en trevlig helg.

Igår hade Elliot och Elina dansavslutning med hiphopen och jag blir alltid lika imponerad (och gråtmild) av att se en massa dansande, glada ungar göra sitt allra bästa på scenen! Till och med Levi höll sig stilla och tittade!

Förutom dans hann vi med en massa spel, jag och Elina sjöng och spelade piano och så bakade jag och Levi pizza. :-)

Nu försöker jag ladda om för att på torsdag åka med Elina till Paris. Det går så där måste jag säga. Helst skulle jag slippa och jag försökte föreslå att vi skulle boka om resan till hösten. Fick till svar att om jag gjorde det skulle Elina bli så arg att hon inte ens ville åka med mig till hösten. Tar det som ett tecken på att Elina åtminstone är laddad för en resa till...


Kommentarer

Populära inlägg