Ny vecka nya (friska) tag

Godmorgon hektiskaste veckan på länge. Vi har så mycket inplanerat att det nästan var tur att Levi vaknade genomförkyld imorse då detta i förlängningen innebär att han missar simskolan och att jag kan vara hemma med honom och övriga förkyldningar medan Per går på föräldramöte nummer ett för veckan. Imorgon är det värre när både jag och Per ska utevakta på dagis (hoppas Levi är frisk imorgon!!) samtidigt som Elina ska på ridskola och sedan ska vi iväg till föräldramöte nummer två. Dagisstädet hade vi som tur var hyrt ut. Även jag har blivit förkyld och har fått huvudvärk och halsont som ett brev på posten. Men jag har som tur är inte tid att klaga särskilt länge.

Vad värre är så tappade Elina en tand igår (helt oväntat när hon tuggade lite på bilbältet) och tandfen hade helt glömt bort att komma under natten (hon måste ha somnat och sovit jättehårt) så det var en förtvivlad flicka som vaknade imorse. Jag fick ringa till tandfen som skyndade sig sitt allra mesta (och som dessutom fick låna pengar av Levi) att komma medan Elina borstade de tänder hon trots allt har kvar. Så det löste sig. Men inga mer överraskningar nu tack. Är det någon som känner sig manad att komma och underlätta typ imorgon så är ni mer än välkomna.

Kommentarer

Populära inlägg