Mitt tidigare liv

Den här veckan är en liten påminnelse om mitt tidigare liv, och då avser jag livet före barnen. Per har semester och barnen sommarlov, men jag jobbar. Det är skönt att kunna sova lite längre på morgonen och kunna stanna lite längre på jobbet på eftermiddagen bara för att man vill, utan stress att hämta barnen så tidigt som möjligt från respektive institution. De har det väldigt bra hemma med sin pappa.
 
Livet före barnen känns verkligen som ett tidigare och väldigt avlägset liv. Ett mycket friare och avsevärt tråkigare liv. Jag skulle inte byta bort detta livet mot någonting!
 
Igår kom mitt nuvarande liv och hämtade mig på jobbet och sedan åkte vi till Vapiano och hade AW ihop. Så mysigt! Barnen var lika förtjusta i maten som vi vuxna. Kommer absolut en repris på den!
 

Kommentarer

Populära inlägg