Oj!

Oj, vilken oflitig bloggare jag är! Det beror på att Per och jag bestämt oss för att vi ska skiljas och att vi är ganska deprimerade. 

Nä, nu skojar jag. 

Vi firar snart 10-årig bröllopsdag och har haft fullt upp med att planera för den, eftersom mamma/mormor så lägligt är här just då och har lovat att vakta barnen över helgen. Länge lutade det åt Budapest, men slutligen blev det.... *trumvirvel*... cykelsemester på Öland! Så mysigt! Och nej, vi ska inte tälta (skilsmässovarning på den) utan bo på en herrgård. 

Och när vi inte planerat och planerat om så har vi:

Promenerat till Knivsta.

Bakar snickerskladdkaka. 

Solbränt oss lite.
 
Och varit på kalas!

Kommentarer

Jamilla sa…
Men shit vilket lur! Jag gick på den för en sekund innan jag läste vidare. Skönt att det inte var på riktigt!
Cykelsemester på Öland lät jäkligt nice! Det tycker jag ni gör rätt i!
Linda sa…
Hehe. 😄 Snart dags för en lunch igen? Kram!

Populära inlägg