Uppryckning

Efter två veckors halvsjukdom (jag har varit på jobbet, men känt mig helt sänkt) så har jag nu ryckt upp mig. Jag äter D-vitamin (500 % av rekommenderat daglig intag bör väl räcka?) och har börjat om att träna. Med besked. Jag och Elliot anmälde oss till Glädjeruset och sprang igår 10 km. Okej, vi gick en liten bit av vägen, men vi uppfyllde de mål vi hade: 1) Springa mer än vi går, 2) Inte komma sist och 3) Springa snabbare än någon på mitt jobb (ganska många av mina arbetskamrater deltog).

Elliot och jag var stolta som tuppar över vår insats när vi väl kom i mål på den blygsamma tiden 1 timme 12 minuter!








 



















Hela familjen Bergstrand var på plats. Per och Levi var glada funktionärer och Elina och Natalia sålde fika i förmån för Rädda Barnen. De var också superduktiga och fick ihop 950 kronor (!) under dagen. En snäll kvinna hade bakat extra bullar för att hjälpa till som Elina och Natalia också fick sälja.
 
 
Vi kom hem något mörbultade, men glada!

Kommentarer

Populära inlägg