Arma arm

Min arm har gått i pension utan att ta med sig resten av kroppen. Det är vänsterarmen som inte längre vill samarbeta. Och den protesterar när jag försöker tvinga den. Högljutt. Jag har varit till två kiropraktorer som säger ungefär samma sak, men trots smärtsamma försök till rehabilitering så vill den inte bli bättre. Alls. Funderar faktiskt på att sälja den.

Och så har ugnen gått sönder. Vår fantasktiska pyrolysugn! Mitt i ett rengöringsprogram stängde den av och låste sig (bokstavligen, vi får inte upp den) och den enda hint om vad problemet är är att det står F8. Nu börjar jag på riktigt tycka synd om Folksam som får alla våra försäkringsärenden på halsen. Är det normalt? På kort tid har vi haft sönder en bil, en son, ett fönster och en ugn. I bästa fall (om detta inte räknas som handhavandefel och hur mycket fel kan man göra när man vrider på ett rengöringsprogram?) så går detta dock på garantin och jag slipper kanske ringa Folksam. Håll tummarna!

Kommentarer

Populära inlägg