En sån där lista

Beskriv året med tre ord:
Händelserikt, regnigt och roligt!

Vad var de bästa som hände under 2015?
Att vi gjorde så många minnesvärda saker tillsammans som familj. Och att jag bytte jobb!

Bästa köp?
Min cykel! Cykling blev helt plötsligt en rolig sport.

Vilka har du umgåtts med mest?
Familjen förstås.

Vilka resor har du gjort under året?
Vi har varit i Säfsen, Göteborg, Piteå och Turkiet.

Har det skett någon förändring?
Ja. Vi har bland annat byggt gym, garage och ett större förråd.

Något du ångrar?
Att vi inte bokade direktflyg till Antalya, men det är lätt att vara efterklok.

Låtar som kommer påminna dig om 2015?
"Det brinner i bröstet" och "Fourfiveseconds"

Höll du några nyårslöften?
Jag kommer inte ihåg att jag gav några nyårslöften. ;-)

Saknade du någon?
Alla släktingar och vänner som bor alldeles för långt borta för att jag ska få träffa dem tillräckligt under ett år.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Same same.

Vad spenderade du mest pengar på?
Ett garage/gym/förråd. Lite otippat faktiskt.

Har du några nyårslöften inför kommande år? 
Spara inte på roligheterna, bjud in fler människor i livet och fortsätt träna.

Vad är planerna inför 2016?
De roligaste planerna är alltid reseplanerna och hittills består de av en fjällresa i mars och en Kanarieöarnaresa i augusti. Vi har också en vag plan för en liten cykelsemester, en grotta och kanotpaddling. Förhoppningsvis fyller vi på med mer planer. Vi är bra på planer.

Vad ska du tänka på inför 2016? 
Att vara snällare med mig själv och andra. Att kanske hitta något sammanhang att sjunga i om tiden räcker till.

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Linda - var lite snällare mot dig själv och lägg för all del ner telefonen. 

Kommentarer

Populära inlägg