Swish

Swish måste ju vara den bästa uppfinningen på senare tid! Det underlättar mitt liv när jag handlar på Tradera, loppis, äter gemensamma jobbluncher, etcetera i all oändlighet.

Swisch säger det också i vårt liv tycker jag. Vart tog till exempel min bebis vägen? Min bebis fyller snart 5 år och man får vara tacksam för varje dag han fortfarande gillar pussar, kramar och gos. Övriga, särskilt den största älsklingen, har jag gett upp hoppet om och när jag någon gång får en riktig ömhetsbetygelse blir jag så glad att jag nästan börjar gråta.

November är en riktigt seg månad, men idag är det äntligen december och nedräkningen till julafton kan börja! Jag hade förmånen att lämna barnen idag och fick därför se första avsnittet av julkalendern tillsammans med dem imorse. Så himla mysigt! De stora barnen hade låga förväntningar, men tyckte att den var riktigt rolig stundvis. Den lilla guldklimpen ville inte vädra sin åsikt.

Kommentarer

Populära inlägg