Tiden går

Tiden går och går och kommer aldrig tillbaka. Därför gäller det att ta vara på den. Den här veckan har varit en bra vecka.

I torsdags åkte jag och min fina kompis Annica till Södra teatern för god mat och en fantastiskt bra Melissa Horn-konsert! Aldrig har väl så mycket avhandlats på så kort tid. :-) Och jag hade lyckats boka biljetter på första raden i mitten! 

Svenska sånger lyckas hitta vägen in i mig på ett annat sätt än engelska. Det blir mer hudlöst. 


Fredagar är lediga och denna var inget undantag. Jag och Levi var båda lite slitna och gosade i soffan långt in på förmiddagen. Lyx!



En typisk Levi-pose från idag. Det finns ingen som uppskattar kli på ryggen så mycket som han.



Ikväll bjöd Per på lax med chili, sesamfrön och citron. Så gott!



Medan han lagade mat tittade jag på gamla kort och hittade en av mina favoritbilder. Kärleken till barnen går knappast att beskriva med ord. Den är självklar och oändlig.


Kommentarer

Populära inlägg