En otursdag?

Vädret är så fint att det känns som semester varje ledig minut. Vilken lyx! Men svårt att gå och lägga sig på kvällen...


I helgen är mamma här och det är också en lyx! Morsdag och allting!


Igår hade jag lite av en otursdag. Det började med att parkeringsautomaten var trasig, att jag fick leta en annan automat och sedan springa till tåget bara för att upptäcka att det var försenat. På lunchen skulle jag köpa en lunchmacka (den vanliga) som var slut, tog en annan och den var inget god alls. En kollega skrämde mig så in i norden att vi slog våra kloka (?) huvuden ihop och jag typ fick en hjärtinfarkt (antagligen hon också). Slutligen, när jag skulle åka till gymmet glömde jag mina hörlurar och fick springa och lyssna till ljudet av mina tunga andetag (det funkar verkligen dåligt för mig).


Jag intalar mig att denna dag bara kan bli bättre. Den började i alla fall på bästa sätt med att jag och Per åkte tillsammans till stationen imorse. Det händer otroligt sällan eftersom en av oss normalt sett lämnar Levi på skolan. Men idag är han ledig med mormor!

Kommentarer

Populära inlägg