2022 blir året när jag packade ner ALLT julpynt direkt

Varje år är det jag som packar upp och som sedermera packar ner julpyntet. Jag är ganska konservativ och pyntar ungefär likadant varje år. Dessutom är jag sparsmakad och pyntar inte så mycket. Ändå lyckas jag alltid glömma något litet julpynt framme i något hörn. Det slår aldrig fel.

Och varje år är jag lika nöjd med mig själv då jag ändå inbillar mig att jag fått ned precis allt julpynt. I år gjorde jag det! Så tänker jag. Och likafullt hittar jag någon liten ljusslinga, kylskåpsmagnet eller nisse-dörr efter några dagar. 

Jaja. Det blir spännande att se vad jag glömt i år helt enkelt. Men innerst inne tror jag att 2022 är året när jag lyckades.

                                                        Linda packar ner och Bella packar upp.

Kommentarer

Populära inlägg