Grattis Elina!

Tänk att Elina är 1 år gammal! Det är ju absolut absurt! Min lilla, lilla bebis är kanske ingen bebis längre? Vi hade kalas igår med släkt och några vänner. Totalt var vi 17 personer som åt middag i vårt kök! Jag lovar, man får klämma ordentligt för att få in just några fler där. :-) Elina fick en massa fina presenter som Elliot mer än gärna hjälpte till att öppna.

Paket på sängen såklart!

Öppnar paket med farmor

Iförd en av presenterna :-)

Tårtan

Älskade 1-åringen!

Jag har verkligen inte fattat grejen med Youtube förrän alldeles nyss och det blir ju nästan lite beroendeframkallande. Linda S - du måste kolla söka på Youtube på "Håll mitt hjärta" med Amanda Jenssen. Så ska du och jag också sjunga den förstår du! :-D Snälla flytta hit!

För övrigt har vi en evighetsförkylning som går runt, runt. Tur man inte jobbar så man behöver vara stressad att bli frisk dessutom. Livet är sig verkligen inte likt sedan man fick barn. På det hela taget är det så mycket bättre, men annorlunda.

Kommentarer

Populära inlägg