Ändrat profil

Jag kan verkligen äta läkerol tills jag får riktigt ont i magen. Det är ju bara dumt och ändå gör jag det med jämna mellanrum. Aj, aj.

Hur kan någon enda människa tycka att Christer Sjögren är värd ett SMS? Det här är något jag planerar att skriva en avhandling om, för jag finner det lika svårbegripligt som att en del människor är pedofiler. Eller nåt.

Idag följde vi med Lillemor, Johan och Agnes till Nickis äventyrslek i Täby. Det roligaste (förutom att barnen var så himla glada över att vara där förstås) var att Per och Lillemor spionerade på ett par som var i början av dejtingstadiet. Jag är mest glad över att jag inte är där själv, för jag kommer inte ihåg hur man gör längre.


Jag upptäckte precis att jag ändrat profil sedan februari förra året. :-)

Kommentarer

Populära inlägg