Men hallå..!

Vem är det som röstar i melodifestivalen?! Inte jag förstås, eftersom jag ser det inspelat ca 1 timme efter att det slutat, men vem är det? Och varför röstar man på någon som sjunger en dålig låt på skånska? Jag börjar undra om jag har blivit jättegammal utan att märka det, eller vad beror det annars på att jag verkligen inte har någon susning om hur det kommer att gå i omröstningen?

På tal om melodifestivalen så har jag lovat att vara med nästa år. Lillemor ska skriva ett bidrag och jag har lovat att ställa upp och sjunga oavsett vad jag tycker om låten. :-)

Imorgon blir vi 7 i familjen! Henna, Emil och Alina ska bo här i en vecka. Välkomna till huset där man alltid är snuvig säger jag bara. Nu när jag och barnen är hyfsat friska (Elliot går på penicillin och Elina hostar sig genom nätterna) så har Per blivit supersnuvig.

Idag har vi varit hurtiga! På dagen städade vi och jag var iväg och hämtade förstoringar hos fotografen (huuuur fina som helst!) samt köpte ramar m.m. på Ikea och nu på kvällen tog vi världens långpromenad på 1,5 timmar! Vi gick säkert 7 km medan Elina sov i vagnen och Elliot åkte sulky och konverserade. :-)

Mormor (min mamma alltså - man blir ju helt konfys på vad man ska kalla folk när man får barn) har skickat fler bilder från Kåbdalis!

Kommentarer

Populära inlägg