Bebisar i all sin gosighet

Jag träffade en liten bebis och vips så ville jag ha en egen! Går bebislängtan någonsin över? Jag tror att vi ska ha en liten pojke som ska heta Levi. :-) Barnen (de jag redan har alltså) var helt med på noterna, men inte Per. Det är nog i och för sig tur att någon håller huvudet kallt, annars skulle vi väl snart ha ett par dussin barn (man träffar ju söta bebisar rätt ofta) och det vet jag ärligt talat inte om jag orkar med. Men man kan inte säga annat än att de är gulliga.

Snälla Per...? (Elina 1 månad)

Hur kan du motstå!! (Elliot 2 månader)

Kommentarer

Pointerliv sa…
Efter att haft Dennis nästan en vecka är jag absolut inte sugen. Det är kul att kunna låna med lika kul att lämna tillbaka. Så inga barn blir det men förhoppningsvis hundvalpar i framtiden. Har ni snö??? Här har vi det jätte härlig nästan nollgradigt och man vill bara vara ute så mycket som möjligt. Nu är det middag och sen mys med grabbarna innan jag börjar jobba...Kramar från Åsa:)
Linda sa…
Vi kan ju inte ha vare sig hundar eller valpar (Per är allergisk) och det blir nog inga fler bebisar heller... Men de är ju så fina!!

Här är det så ovanligt snöigt och vintrigt, men också närmare 20 grader kallt. Omvända världen när det är varmare i Öjebyn!

Kram Linda

Populära inlägg