Slaget om sängen

I min historiebok är det inte så våldsamma slag som utkämpas som tur är. Jag har dock förlorat slaget om sängen. Och kudden för den delen. Istället får jag ge plats åt två godingar och cirka 35 mjukdjur.



Hemma hos oss är det aldrig sköna söndag eftersom vi vuxna börjar stressa upp oss inför allt som ska hända under veckan, man kommer på att man måste storhandla och gärna städa lite innan veckan börjar om. Däremot har vi alltid sköna fredag! Jag älskar fredagar!! Då ligger hela helgen framför en och man är för trött för att orka med så mycket mer än Let´s dance. Lite sockerkaksbak orkade vi med den här fredagen också. Mmmmmmmmmmm......

Kommentarer

Pointerliv sa…
Så härlig bild på barnen...jag har aldrig att jag känner stress på söndagar men det beror nog på mitt natt jobb. Men brukar nästan alltid ha lite stress när det är fredgar och alla här hemma kan mysa och själv vet jag att snart är det dags att gå till jobbet. Men när jag väl är där så är det skönt...jag och andra små barns föräldrar som jobbar på mitt jobb brukar säga att det är SEMESTER att gå till jobbet!!! Då har man ett bra jobb;) Trevlig Lördag och jag hoppas ni får en lugn och mysig söndag...KRAM...:)

Populära inlägg