Bloggliv vs vanligt liv

Ibland hinner man inte med blogglivet pga det vanliga livet. I vårt vanliga liv (eller kanske särskilt mitt vanliga liv) är det fullt upp just nu!

Kort sammanfattning sedan sist: Jag har hunnit ha spa-party här hemma (om det är någon som vill ha ett eget Mary Kay-party så hojta till, för Emma vill utöka sitt företag och har bra erbjudanden - min första reklam by the way) vilket var väldigt trevligt och fötterna har tackat mig ända sedan dess! Även barnens fötter blev badade och fina.

Barnen fick dock inte hålla till i vardagsrummet...

Vi har gjort upp semesterplaner. Även barnen fick vara delaktiga.

Jag har hunnit rest runt halva Sverige på kundbesök (bokstavligen). Idag skulle jag ha varit på konferens i Enköping, men Elina blev sjuk så jag fick planera om. Imorgon ska jag dock tala på konferensen, så förhoppningsvis kommer jag iväg!

Elina har dock mer energi med 39 graders feber än jag har utan feber. Här opererar hon och Elliot för fulla muggar.

På fredag åker vi till Piteå! Någon ska bli döende innan planerna ställs in, för nu längtar jag "hem"!!

Du är så fin och jag tycker om dig!

Kommentarer

Anonym sa…
älskade, underbara vän! du är faktiskt den trognaste jag har, i alla lägen. tusen millioner tack för att du gör reklam för mig. du kommer att belönas för varje klass som kommer till genom dig! massa pussar till dig och de dina. hälsa pitstan!//emma
Pointerliv sa…
Härligt jag och Tim kommer nog och hälsar på er i morgon (söndag) om ni ska vara hemma så klart!!!
VÄLKOMMEN HEM....:)

Populära inlägg