Minisemester

Vi har haft minisemester i Öjebyn. Det var very mysigt. Vi har bildbevis.

Elina gillar att mysa med alla. Även moster Anna. Anna frågade Elliot så snällt om han ville gosa med henne under melodifestivalen. Fick ett snabbt "aldrig" till svar. :-)

Mormor är högst på favoritlistan. Hon toppar till och med tevespel hos Linda och Ralf. Det ni.

Emil var så himla gullig när han var liten. Här gör han ett försök att bli ung på nytt.

Sofia, Andreas, John och Nils hälsade på och hade med en mycket populär present till Elina. Gissa själv vad det var.

Elliot och John var så upptagna med att leka att jag fick ta en bild i flykten.

Bebisen Nils hade slutat vara en bebis och gick så fint på egen hand. Utom när han behövde kramar.

Det var aningen mer snö i Öjebyn än i Alsike.

Till och med morfar fick kramar av Elina.

Vi hann även med lite köttsoppa hos mormor (min alltså), en dejt med morfar (fortfarande min) och lite långfärdsskridskor hos Linda och Ralf, men som den sant glömska människa jag är (har blivit - hur gick det till?) så tog jag inte med kameran.

Vi avslutade vår minisemester med att åka kommunalt från Arlanda. Mycket smidigt.



Nä, nu ska jag åka till Ica Kniven. So long!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilka härliga bilder ni verkar haft nice!!! Vi får ses nästa gång ni kommer upp. Kram från Åsa

Populära inlägg